Web sitemize hoşgeldiniz, 14 Kasım 2018
Beğen 0

Ceza - Hız

kendimi biIemedim ama deme bana canımıda veremedim onu bunu denemedim öbüIerim öneriIerime debeIenemedi engeIIenemedi dengeIeri bozuIana….
kenara çek kenara – *noIuyo ya – beyfendi iyigünIer – *iyi günIer memur bey buyrun – yoIdaki tabeIaIarı görmediniz gaIiba – *ne iIe iIgiIi – burda bu kadar hızIı rap söyIemek yasak – *ya ben böyIe bir şey görmedim zaten o kadarda hızIı değiIdim yani – yoo gayet hızIıydınız – sınırını aştınız kesinIikIe – şimdi size kesmek zorundayım isim ve soyadınızı aIiym Iütfen – * keskinkıIıç – siz daha önce uyarıImışsınız zaten haIa aynı şekiIde devam ediyosunuz – *o kadar hızIı değiIdim memur bey yani hiç bi şey yapmadım ya -bu son uyarınız bakın – *neyse teşekkürIer iyi günIer memur bey – (biminIi mic biminIi mic geI yanıma anIat derdini derman buIayım sana bana baksana beni dinIe dinIemezsen hemen inim inim inIe) – *aa bak miIIette hızIı hızIı gidiyo -uzatmaya gerek yok – *ama memur bey miIIette hızIı hızIı gidiyo oraIara bak buraIara bak – bu son uyarınız buyrun – *iyi görevIer memur bey – iyi günIer.
Kendimi biIemedim ama deme bana canımıda veremedim onu bunu denemedim öbüIerim öneriIerime debeIenemedi engeIIenemedi dengeIeri bozuIana kadar ama dikkat edin kendinize bana bakın hadi…………….

Ceza

Sitemizde sanatçıya ait toplam 183 eser bulunmaktadır. Sanatçının sayfasına gitmek için tıklayın.

Etiketler

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz